منو اصلی
پیوندهای مرتبط

ساعت
پنج شنبه ٣٠ آبان ١٣٩٨
نظرسنجی
نظرسنجي غير فعال مي باشد
آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 14831
 بازدید امروز : 348
 کل بازدید : 4210963
 بازدیدکنندگان آنلاين : 4
 زمان بازدید : 0/3906
اوقات شرعی

شهروندان محترم

 به آگاهی می رساند در راستای اجرای  ماده 25  قانون  ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با فساد سامانه های الکترونیکی ذیل به بهره برداری رسیده است  لذا چنانچه از نحوه ارائه خدمات در این اداره کل و مراکز تابعه  در زمینه نقض قوانین ، اطاله رسیدگی  و عدم پاسخگویی ،  شکایتی داشته باشید  با رعایت نکات  زیر ارسال نمایید تا وفق مقررات به آن رسیدگی شود ضمنا این سامانه ها آماده دریافت نظرات ، پیشنهادات و همچنین تقدیر و تشکر از همکاران و واحد های استانی و شهرستانی می باشد

 1. به شکایات فاقد مستندات و  مشخصات دقیق و  یا غیر مرتبط با وظایف و ماموریت های سازمان ترتیب اثر داده نخواهد شد.

2. هرگونه شکایت می بایست صرفاً توسط ذینفع و یا وکیل قانونی او مطرح گردد .

3. ضروریست قبل از ثبت درخواست خود، راهنمای مربوط به هر بخش مندرج  در سامانه را به دقت مطالعه نمایید.

4. به شکایاتی که دارای اطلاعات ناقص یا نادرست بوده و مشخصات شاکی یا هویت وی احراز نشود ، رسیدگی نخواهد شد.

5. ثبت شکایات صرفا می بایست بصورت سیستماتیک و غیر حضوری  از طریق سامانه های زیر باشد ، ضمنا کلیه مراحل رسیدگی از طریق ارسال پیامک و همچنین  ورود به سامانه، توسط شهروند قابل پیگیری می باشد.

 

· سامانه سامد

· سامانه رسیدگی به شکایات وزارت

· سامانه رسیدگی به شکایات پورتال جامع سازمان

· سامانه مرکز ملي پايش محيط کسب و کار کشور(دادور)

 

 

 

صفحه اصلي|پیام مدیر کل|معرفی استان|تماس با ما|گالری عکس|پرسشهای متداول|دستورالعمل بروز رسانی سایت 
Copyright © 2011 Ardebil Technical & Vocational Training Organization - All rights reserved